İlamsız alacak davası açıyorsun, itiraz ederse mahkemeye başvuruyorsun haklı bulunuyorsun vermediği her ödeme için ek ilamsız takıp hepsini faiziyle + mahkeme giderleriyle geri alıyorsun üstteki hocam zaten benzer bi yorum yapmış