_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"3 yıldır oturuyor evimde daha önce bir ödememezlik yoktu şimdi 7 aydır alacağım kira var"

Alakasız olacak ama gerçekten ödeyemiyor olabilir mi hocam?
Ben ne yapabilirim peki hocam 7 ay sizce yeterince uzun bir süre değil mi ? yada ben napayım bir 7 aydır daha bekliyeyim mi mesela 1 değil 3 değil 7 ay yani. Mekanlarda yiyor içiyor instada bol bol fotograflar atıyorlar yani.