• 28-04-2026, 20:04:48
    #1
    insulın kullanıyorum bugün endokrin de randevu şeyim kapandı diye dahiliyeden açtırmak için gittim neyse iğne ucu falan yazdırdım hap falan bana bitane iğne yazmış eczaneye gittim 310 tl ödemesi var dedi normalde ayset diye bi marka falan alıyordum iğne ucuna hiç para vermedim 1 senedir 300 tl diyince bı şok oldum ama mecbur aldım novofıne 32mg 4mml diye birşey acaba doktor bunu yazdığı içinmı eczane bunu verdi diğer markalar kalktımı her seferınde içinde 100 tane olan iğne ucuna 300 tl paramı vericem şimdi
  • 28-04-2026, 20:11:28
    #2
    Hocam konuyu tam bilmiyorum eczacı değilim ama raporlu ilaç kullandım bir ara Kolesterol için raporlu ilaçlarla normal ilaçların ödeme katsayısı değişiyor. Ben mesela raporlu olan ilacı aldığımda neredeyse hiç para ödemiyorum.

    Büyük ihtimalle raporun kapsamadığı bir şey olabilir. Tabi eczacı arkadaşlar veya konuya daha hakim olan varsa onlar daha iyi bilir.
  • 28-04-2026, 20:14:03
    #3
    Eczacı arkadaşıma attım yazını dönüş sağlayınca PM atarım
  • 28-04-2026, 20:18:32
    #4
    hazır bu işten anlayan arkadaşlar var ben de sorayım annem tansiyon ilacı kullanıyor raporlu. bu ay başı aldığımızda hiç para vermemiştim ama dün ilacı bitmek üzereyken 4 kutu yazdırdık para çıktı bu neye göre değişiyor anlamadım.
  • 28-04-2026, 20:19:45
    #5
    hocam yeni annem için o ayset iğne ucundan aldık tanıdık eczacıdan devlet az miktarını karşılıyor fiyatına 200tl dedi devlet 70tl gibi bir şeyini karşılıyormuş
  • 28-04-2026, 20:24:56
    #6
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yeni annem için o ayset iğne ucundan aldık tanıdık eczacıdan devlet az miktarını karşılıyor fiyatına 200tl dedi devlet 70tl gibi bir şeyini karşılıyormuş
    acaba raporu artık kapsamıyormu yada raporum bıttıgı ıcın daha bugun yenıledım ondanmı boyle olmuş olabılır hıc para odedıgımı hatrlamıyorum bıde haplarla beraber ıgneyı toplu alırdım hep
  • 28-04-2026, 20:28:34
    #7
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba raporu artık kapsamıyormu yada raporum bıttıgı ıcın daha bugun yenıledım ondanmı boyle olmuş olabılır hıc para odedıgımı hatrlamıyorum bıde haplarla beraber ıgneyı toplu alırdım hep
    evet hocam alıyorlar iğneden para devlet 60-70tl gibi bir kısmını karşılıyor sadece 2 hafta önce filan aldım bende
  • 28-04-2026, 20:30:08
    #8
    Eczacı arkadaşımın mesajı:
    Şöyle artık marka marka iğne uçlarına para alıyorlar, kutu başı eskiden devlete ödüyordu zam geldı kutu başı bir ücret çıkar ama 300 mü çıkar 100 mü çıkar onu reçetede görüyoruz dedi.
    Geçmiş olsun hocam
  • 28-04-2026, 20:33:49
    #9
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazır bu işten anlayan arkadaşlar var ben de sorayım annem tansiyon ilacı kullanıyor raporlu. bu ay başı aldığımızda hiç para vermemiştim ama dün ilacı bitmek üzereyken 4 kutu yazdırdık para çıktı bu neye göre değişiyor anlamadım.
    İlaçlara zam gelmiş devlet ödediği değişmemiş az olduğu için aradaki fiyat çıkıyormuş