Hocam konuyu tam bilmiyorum eczacı değilim ama raporlu ilaç kullandım bir ara Kolesterol için raporlu ilaçlarla normal ilaçların ödeme katsayısı değişiyor. Ben mesela raporlu olan ilacı aldığımda neredeyse hiç para ödemiyorum.

Büyük ihtimalle raporun kapsamadığı bir şey olabilir. Tabi eczacı arkadaşlar veya konuya daha hakim olan varsa onlar daha iyi bilir.