greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hazır bu işten anlayan arkadaşlar var ben de sorayım annem tansiyon ilacı kullanıyor raporlu. bu ay başı aldığımızda hiç para vermemiştim ama dün ilacı bitmek üzereyken 4 kutu yazdırdık para çıktı bu neye göre değişiyor anlamadım.
İlaçlara zam gelmiş devlet ödediği değişmemiş az olduğu için aradaki fiyat çıkıyormuş