hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba raporu artık kapsamıyormu yada raporum bıttıgı ıcın daha bugun yenıledım ondanmı boyle olmuş olabılır hıc para odedıgımı hatrlamıyorum bıde haplarla beraber ıgneyı toplu alırdım hep
evet hocam alıyorlar iğneden para devlet 60-70tl gibi bir kısmını karşılıyor sadece 2 hafta önce filan aldım bende