insulın kullanıyorum bugün endokrin de randevu şeyim kapandı diye dahiliyeden açtırmak için gittim neyse iğne ucu falan yazdırdım hap falan bana bitane iğne yazmış eczaneye gittim 310 tl ödemesi var dedi normalde ayset diye bi marka falan alıyordum iğne ucuna hiç para vermedim 1 senedir 300 tl diyince bı şok oldum ama mecbur aldım novofıne 32mg 4mml diye birşey acaba doktor bunu yazdığı içinmı eczane bunu verdi diğer markalar kalktımı her seferınde içinde 100 tane olan iğne ucuna 300 tl paramı vericem şimdi