PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yeni annem için o ayset iğne ucundan aldık tanıdık eczacıdan devlet az miktarını karşılıyor fiyatına 200tl dedi devlet 70tl gibi bir şeyini karşılıyormuş
acaba raporu artık kapsamıyormu yada raporum bıttıgı ıcın daha bugun yenıledım ondanmı boyle olmuş olabılır hıc para odedıgımı hatrlamıyorum bıde haplarla beraber ıgneyı toplu alırdım hep