Konu
Eczane çalışanı varmı aranızda
28-04-2026, 20:30:08
#8
vonali2652
Eczacı arkadaşımın mesajı:
Şöyle artık marka marka iğne uçlarına para alıyorlar, kutu başı eskiden devlete ödüyordu zam geldı kutu başı bir ücret çıkar ama 300 mü çıkar 100 mü çıkar onu reçetede görüyoruz dedi.
Geçmiş olsun hocam