Kafamın bulanık olduğu bir dönem üst üste aynı hatayı yaparak bir imkansıza imza attım.
Şimdi sorum şu bunu erken almanın yolu var mıdır?
Farklı bir ülkeden vatandaşlık almadan ehliyet alsam Türkiye'de geçerli olur mu?
Veya ceza süresini indirme yolları var mıdır?
imkansiz olan ne? imza atmis bir de ahahahaha neyin edebiyati :P
Kardeşim inşallah ailenin üzerine kara bulutlar hükmeder de görürsün bir insanın nasıl çökmüşlüğünü, bir insan hakkında özellikle tanımadan nasıl yargılayıp da 2100 diyebiliyorsun. Bu forum fikir üzerine kurulu sen nasıl kötü düşünceni yansıtıyorsun tuttuğun parti de tarafını da az çok anladım. Umarım seninde kötü şeyler başına gelmesi temennisiyle. Alkolü savunmuyorum ancak her insanın başına gelebilecek bir durum Allah herkesin gönlüne göre ekmek yedirsin.
İyi niyetli temennin için teşekkür ederim hocam.
Promil yüksek iken zaten kullanmadım, bahçeden eve geçerken kafam açıldığında çıktım, eve geçtim.
Testlerde 1 bile değildi üflediğim promil düzeyi.
Yani bilip bilmeden yaptığın yorum hoş değil.
Bana soracak olursanız siz ehliyetli yada ehliyetsiz araç kullanmayın kafa bulanıklığı 1 olur 2 olur 5-6 defa olmaz ya bu kafa bulanıklığıyla benim çocuğuma zarar verseydiniz başınıza gelebilecekleri hiç düşündünüzmü musallat olurdum size yıllarca üstünüzden geçinirdim olaya empati kurarak bakmanızı öneriyorum yakalandınız iptal oldu yakalanmasaydınız kafanız bulanık bulanık bir 50 sene daha alkol alarak direksiyon başına geçseydiniz bir canın ölümüne sebep olsaydınız yada öldürmeyip yatağa mahkum etseydiniz emniyet gerekeni yapmış ben dilerimki hiç alamayasınız umarım bu konuyu bir polis arkadaşımız görüp gerekli yerlere iletir bir de sahtecilikle yargılanırsınız yapmaya çalıştığınız şey devleti kandırmak.
imkansiz olan ne? imza atmis bir de ahahahaha neyin edebiyati :P
edebiyat yaptığımı sanmışsın ama olay basit aynı hatayı kısa sürede birkaç kez yapınca sistem otomatik ağır ceza kesiyor imkansız dediğim o promil konusu da yanlış anlaşılmış araç kullanırken yüksek değildi ölçümde 1 bile çıkmadı burada şov yapmak için değil çözüm aramak için yazıyorum katkın varsa yaz yoksa boş yapmanın anlamı yok.
Bana soracak olursanız siz ehliyetli yada ehliyetsiz araç kullanmayın kafa bulanıklığı 1 olur 2 olur 5-6 defa olmaz ya bu kafa bulanıklığıyla benim çocuğuma zarar verseydiniz başınıza gelebilecekleri hiç düşündünüzmü musallat olurdum size yıllarca üstünüzden geçinirdim olaya empati kurarak bakmanızı öneriyorum yakalandınız iptal oldu yakalanmasaydınız kafanız bulanık bulanık bir 50 sene daha alkol alarak direksiyon başına geçseydiniz bir canın ölümüne sebep olsaydınız yada öldürmeyip yatağa mahkum etseydiniz emniyet gerekeni yapmış ben dilerimki hiç alamayasınız umarım bu konuyu bir polis arkadaşımız görüp gerekli yerlere iletir bir de sahtecilikle yargılanırsınız yapmaya çalıştığınız şey devleti kandırmak.
empati diyorsun ama konuyu tamamen çarpıtmışsın ben zaten hatamı kabul ediyorum o yüzden çözüm arıyorum burada kimseye zarar vermiş değilim varsayımlar üzerinden yıllarca musallat olurum demekle bir yere varılmaz kimse alkollü araç kullanımı savunmuyor zaten ama olmayan bir olay üzerinden infaz yapmak da doğru değil emniyet cezasını kesmiş ben de sonucuna katlanıyorum ayrıca sahtecilik gibi bir niyetim yok yasal olarak ne yapılabilir onu soruyorum herkes kendi açısından konuşuyor ama biraz da objektif bakmak lazım