Bana soracak olursanız siz ehliyetli yada ehliyetsiz araç kullanmayın kafa bulanıklığı 1 olur 2 olur 5-6 defa olmaz ya bu kafa bulanıklığıyla benim çocuğuma zarar verseydiniz başınıza gelebilecekleri hiç düşündünüzmü musallat olurdum size yıllarca üstünüzden geçinirdim olaya empati kurarak bakmanızı öneriyorum yakalandınız iptal oldu yakalanmasaydınız kafanız bulanık bulanık bir 50 sene daha alkol alarak direksiyon başına geçseydiniz bir canın ölümüne sebep olsaydınız yada öldürmeyip yatağa mahkum etseydiniz emniyet gerekeni yapmış ben dilerimki hiç alamayasınız umarım bu konuyu bir polis arkadaşımız görüp gerekli yerlere iletir bir de sahtecilikle yargılanırsınız yapmaya çalıştığınız şey devleti kandırmak.