Bana soracak olursanız siz ehliyetli yada ehliyetsiz araç kullanmayın kafa bulanıklığı 1 olur 2 olur 5-6 defa olmaz ya bu kafa bulanıklığıyla benim çocuğuma zarar verseydiniz başınıza gelebilecekleri hiç düşündünüzmü musallat olurdum size yıllarca üstünüzden geçinirdim olaya empati kurarak bakmanızı öneriyorum yakalandınız iptal oldu yakalanmasaydınız kafanız bulanık bulanık bir 50 sene daha alkol alarak direksiyon başına geçseydiniz bir canın ölümüne sebep olsaydınız yada öldürmeyip yatağa mahkum etseydiniz emniyet gerekeni yapmış ben dilerimki hiç alamayasınız umarım bu konuyu bir polis arkadaşımız görüp gerekli yerlere iletir bir de sahtecilikle yargılanırsınız yapmaya çalıştığınız şey devleti kandırmak.
empati diyorsun ama konuyu tamamen çarpıtmışsın ben zaten hatamı kabul ediyorum o yüzden çözüm arıyorum burada kimseye zarar vermiş değilim varsayımlar üzerinden yıllarca musallat olurum demekle bir yere varılmaz kimse alkollü araç kullanımı savunmuyor zaten ama olmayan bir olay üzerinden infaz yapmak da doğru değil emniyet cezasını kesmiş ben de sonucuna katlanıyorum ayrıca sahtecilik gibi bir niyetim yok yasal olarak ne yapılabilir onu soruyorum herkes kendi açısından konuşuyor ama biraz da objektif bakmak lazım