• 19-03-2026, 06:10:37
    #37
    Seçim ayağına af maf çıkarsa anca alırsın. Yoksa bu listeyle karakolun önünden geçirmezler
    Bu arada büyük cesaret ankara gibi büyük şehirde alkollü araç kullanmak. Yakalanacağın iki iki daha dört.
  • 19-03-2026, 06:15:12
    #38
    Bir çözümü yok bunun benim patronda kaptırdı çözümü özel şoför tutmakta buldu.
  • 19-03-2026, 11:42:45
    #39
    Birde çözüm arıyorum demiş pişkince.
    Ula bir kere yaparsın pişman olur tövbe edersin bir daha yapmazsın.4-5 nedir.Tam Türkiye örneğisin
    Neyin çözümünü arıyorsun.Şimdi sen alkol alarak ehliyetsiz araç kullanmayacaksın şimdi öyle mi?
  • 19-03-2026, 11:50:14
    #40
    Evdekitepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde çözüm arıyorum demiş pişkince.
    Ula bir kere yaparsın pişman olur tövbe edersin bir daha yapmazsın.4-5 nedir.Tam Türkiye örneğisin
    Neyin çözümünü arıyorsun.Şimdi sen alkol alarak ehliyetsiz araç kullanmayacaksın şimdi öyle mi?
    Pişkinlik falan yaptığım yok, senin karın ağrın nedir? 4-5 diye sayıp üstten konuşmak kolay, kimsenin hayatını bilmeden ahkam kesmek daha da kolay. Ben burada kimseye zarar vermeden önce kendimi toparlayıp süreci nasıl doğru yöneteceğimi soruyorum. Senin yaptığın şey çözüm üretmek değil, boş yorum yapmak. Merak etme, ehliyetsiz araç kullanmak gibi bir niyetim de yok.
  • 19-03-2026, 13:00:06
    #41
    Instagram mavi tik✅
    af maf cıkabilir belki seçim zamanı bilmiyom
  • 19-03-2026, 14:12:36
    #42
    Belki de almamak daha hayırlıdır. Ne olursa olsun size gelecek bir zarar önemli değil başkasına da zarar verecek potansiyelde araç kullanabilirsiniz. Tedavi öneriyorum. birde bu kadar çok polis çevirmesine nasıl yakalandınız anlamadım. Ben hayatımda bir defa alkol muayenesine girdim. 2006 yılından beri aktif günlük araç kullanıyorum.
  • 19-03-2026, 19:44:58
    #43
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah vermezler
  • 19-03-2026, 19:50:59
    #44
    Boş ver, arabayi da sat artık geri dönüşü yok.
    Alkolün içmeden önce düşüneceğin şeyin şimdi dusunmenin anlamı yok.
  • 21-03-2026, 20:21:37
    #45
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım 2100 yılına kadar alamazsınız ehliyet.
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imkansiz olan ne? imza atmis bir de ahahahaha neyin edebiyati :P
    Kardeşim inşallah ailenin üzerine kara bulutlar hükmeder de görürsün bir insanın nasıl çökmüşlüğünü, bir insan hakkında özellikle tanımadan nasıl yargılayıp da 2100 diyebiliyorsun. Bu forum fikir üzerine kurulu sen nasıl kötü düşünceni yansıtıyorsun tuttuğun parti de tarafını da az çok anladım. Umarım seninde kötü şeyler başına gelmesi temennisiyle. Alkolü savunmuyorum ancak her insanın başına gelebilecek bir durum Allah herkesin gönlüne göre ekmek yedirsin.