yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım 2100 yılına kadar alamazsınız ehliyet.
Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imkansiz olan ne? imza atmis bir de ahahahaha neyin edebiyati :P
Kardeşim inşallah ailenin üzerine kara bulutlar hükmeder de görürsün bir insanın nasıl çökmüşlüğünü, bir insan hakkında özellikle tanımadan nasıl yargılayıp da 2100 diyebiliyorsun. Bu forum fikir üzerine kurulu sen nasıl kötü düşünceni yansıtıyorsun tuttuğun parti de tarafını da az çok anladım. Umarım seninde kötü şeyler başına gelmesi temennisiyle. Alkolü savunmuyorum ancak her insanın başına gelebilecek bir durum Allah herkesin gönlüne göre ekmek yedirsin.