Belki de almamak daha hayırlıdır. Ne olursa olsun size gelecek bir zarar önemli değil başkasına da zarar verecek potansiyelde araç kullanabilirsiniz. Tedavi öneriyorum. birde bu kadar çok polis çevirmesine nasıl yakalandınız anlamadım. Ben hayatımda bir defa alkol muayenesine girdim. 2006 yılından beri aktif günlük araç kullanıyorum.