Evdekitepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde çözüm arıyorum demiş pişkince.
Ula bir kere yaparsın pişman olur tövbe edersin bir daha yapmazsın.4-5 nedir.Tam Türkiye örneğisin
Neyin çözümünü arıyorsun.Şimdi sen alkol alarak ehliyetsiz araç kullanmayacaksın şimdi öyle mi?
Pişkinlik falan yaptığım yok, senin karın ağrın nedir? 4-5 diye sayıp üstten konuşmak kolay, kimsenin hayatını bilmeden ahkam kesmek daha da kolay. Ben burada kimseye zarar vermeden önce kendimi toparlayıp süreci nasıl doğru yöneteceğimi soruyorum. Senin yaptığın şey çözüm üretmek değil, boş yorum yapmak. Merak etme, ehliyetsiz araç kullanmak gibi bir niyetim de yok.