Umarım 2100 yılına kadar alamazsınız ehliyet.
İyi niyetli temennin için teşekkür ederim hocam.
Promil yüksek iken zaten kullanmadım, bahçeden eve geçerken kafam açıldığında çıktım, eve geçtim.
Testlerde 1 bile değildi üflediğim promil düzeyi.
Yani bilip bilmeden yaptığın yorum hoş değil.