Kafamın bulanık olduğu bir dönem üst üste aynı hatayı yaparak bir imkansıza imza attım.

Şimdi sorum şu bunu erken almanın yolu var mıdır?
Farklı bir ülkeden vatandaşlık almadan ehliyet alsam Türkiye'de geçerli olur mu?
Veya ceza süresini indirme yolları var mıdır?