• 09-12-2025, 18:32:14
    #19
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet o fiyatlara zaten satılmaz aa seneye zam geleceğini düşünüyorum 2 milyonluk araç 2.300 bin falan olsa bile rahat satılır 300 bin farkla aldığım fiyata
    fiyattan yana sıkıntınız yoksa mutlaka alın, ben de elektrik araç kullanıyorum 2. araba olarak, gayet memnunum. En basitinden bakım denilen olayı yok, sadece 25 bin km de bi götürüyorsunuz klima vs. bakımı yapılıyor. Çok memnunum elektrikli arabalardan, zaten garantili araçlar hocam

    Siz bakmayın elektrikli arabalar hazır değil diyenlere, dizel-benzinli arabalar sanki sanayiden çıkıyormuş gibi
  • 09-12-2025, 18:35:57
    #20
    crimlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyattan yana sıkıntınız yoksa mutlaka alın, ben de elektrik araç kullanıyorum 2. araba olarak, gayet memnunum. En basitinden bakım denilen olayı yok, sadece 25 bin km de bi götürüyorsunuz klima vs. bakımı yapılıyor. Çok memnunum elektrikli arabalardan, zaten garantili araçlar hocam

    Siz bakmayın elektrikli arabalar hazır değil diyenlere, dizel-benzinli arabalar sanki sanayiden çıkıyormuş gibi
    Evet hocam eletkrikli araçlara karşı önyargım yok togg da güzel araba yazılımsal sorunları var evet ama halledilebilir ama benim tek kafamı karıştıran sizinde dediğiniz gibi satış konusu acaba satılır mı? elimde kalır mı diye düşünüyorum ama kalmaz sanırım. sarı siteye baktım en eski togg ilanı 24 kasım 15 gün önce verilmiş. yani bu tarhten önce verilen tüm ilanlar satılmış
  • 09-12-2025, 18:37:01
    #21
    Çok fazla şehir dışına çıkmıyorsan 1 dk bile düşünmeden bence almalısın.
    Bence artıları:
    Arabanın anahtarı yanında olmasa bile internet üzerinden arabayı ister açar ister çalıştırır istersen konumunu takip edebilirsin. Arabanın şarj durumunu takip edebilir akü bitiminde bilgi vs. alabilirsin.
    Otonom sürüş var. Şerit takip var. vb. şeyler var.
    Youtube, Turkcell TV gibi gibi bir çok uygulama var.
    Kör uyarı, koltuklar hafızalı, lastik basınç sensörlü, çarpışma önleyici vb. şeyler var.
    Süspansiyon bir çok araca göre bence mükemmel.
    Uzun far asistanı var.
    Araçtaki interneti çoluk çocuğa paylaştıra biliyorsun. Kafan rahat ediyor. Sınırız.

    Kısa menzilli kesinlikle alma derim.
  • 09-12-2025, 18:45:52
    #22
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla şehir dışına çıkmıyorsan 1 dk bile düşünmeden bence almalısın.
    Bence artıları:
    Arabanın anahtarı yanında olmasa bile internet üzerinden arabayı ister açar ister çalıştırır istersen konumunu takip edebilirsin. Arabanın şarj durumunu takip edebilir akü bitiminde bilgi vs. alabilirsin.
    Otonom sürüş var. Şerit takip var. vb. şeyler var.
    Youtube, Turkcell TV gibi gibi bir çok uygulama var.
    Kör uyarı, koltuklar hafızalı, lastik basınç sensörlü, çarpışma önleyici vb. şeyler var.
    Süspansiyon bir çok araca göre bence mükemmel.
    Uzun far asistanı var.
    Araçtaki interneti çoluk çocuğa paylaştıra biliyorsun. Kafan rahat ediyor. Sınırız.

    Kısa menzilli kesinlikle alma derim.
    Param malesef kısa menzile yetiyor 300 bin fark var ve kesinlikle ödeyemem. Şehir dışına sene de bir iki kere anca cikiyorum
  • 09-12-2025, 18:46:26
    #23
    Geçtiğimiz ay A4 satıp tesla aldım, keşke daha önce alsaymışım diyorum.

    Genel kullanımınız şehir içi ise almak için hiç düşünmeyin. Uzun yol yılda birkaç kez gidiyorsanız biraz planlama ile hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.

    Evdeki prizden 2kw/h ile şarj etme imkanınız var. 60kw lık batarya 30 saatte dolar, uzatma kablosu ile şarj etme yollarını arayın derim.

    Menzil yazdığı gibi olmuyor maalesef. Togg da ısı pompası olmadığı için kış şartlarında menzil çok daha fazla düşüyor.
  • 09-12-2025, 18:52:25
    #24
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam eletkrikli araçlara karşı önyargım yok togg da güzel araba yazılımsal sorunları var evet ama halledilebilir ama benim tek kafamı karıştıran sizinde dediğiniz gibi satış konusu acaba satılır mı? elimde kalır mı diye düşünüyorum ama kalmaz sanırım. sarı siteye baktım en eski togg ilanı 24 kasım 15 gün önce verilmiş. yani bu tarhten önce verilen tüm ilanlar satılmış
    Hocam daha kendini tam anlamıyla kanıtlamış bir araç değil. Çok parası olana öneririm ama parayı gerçekten zor kazanan birine önermem. Menzil olayı da sıkıntı. Menzil yazdıklarından çok daha düşük çıkıyor. Sarı sitedeki ilanlara pek aldanmayın belki de ilanın süresi doldu da kalktı. Satılamamış olma ihtimali de var yani.
  • 09-12-2025, 19:33:19
    #25
    Kredi olayını bilmiyorum, başka bir araç alınamıyorsa düşünülebilir ama ben TOGG almazdım.
  • 09-12-2025, 21:20:29
    #26
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar toggun 12 ay sıfır faizli1 milyon kredi kampayasını görünce almak istedim eşime çıktı kredi birkaç gün içinde ödemeleri yapacaz ancak çevremdeki herkes olumsuz konuşunca gerçekten almaktan vazgeçecek duruma geldim

    Alma daha yeni araba
    nerede şarj edeceksin
    bozulursa ne yapacaksın servisi yok
    yolda kalıyormuş nasıl tamir ettireceksin
    vs vs bir sürü şey söylüyorlar

    Hevesim kırıldı açıkcası ancak 1 milyon faizsiz kredityi de baba oğluna vermez en kötü kredi bitince atarım benzinli bir araç alırım diye düşünüyorum binamda şarj için hiç bir yer yok yakınlarda da çok yer yok. evden çekem bir sürü sıkıntı saatlerce sürüyomuş dolması ne yapıcambilmiyorum birde kısa menzilliyi alıyorum maddi gücüm ona yetiyor 350km menzil diyor ama herkes 250den fazla gidemezsin diyor uzun yolda sıkıntı diyor bilemiyorum
    çok absürd problemleri var yazılımsal olarak çocukluk arkadaşım kullanıyor mesela bir ara yolda giderken sileceklerden çat diye bir ses geliyo ve silecekler çalışmaya başlıyo fln arka suspansıyonlar çok gıcırdıyor onda bu problemler oldu yaşandı.
  • 09-12-2025, 21:23:18
    #27
    Hele ki evinde şarj imkanın varsa muhakkak al.
    Faizsiz almak kısmı zaten süper kaçırma