Çok fazla şehir dışına çıkmıyorsan 1 dk bile düşünmeden bence almalısın.
Bence artıları:
Arabanın anahtarı yanında olmasa bile internet üzerinden arabayı ister açar ister çalıştırır istersen konumunu takip edebilirsin. Arabanın şarj durumunu takip edebilir akü bitiminde bilgi vs. alabilirsin.
Otonom sürüş var. Şerit takip var. vb. şeyler var.
Youtube, Turkcell TV gibi gibi bir çok uygulama var.
Kör uyarı, koltuklar hafızalı, lastik basınç sensörlü, çarpışma önleyici vb. şeyler var.
Süspansiyon bir çok araca göre bence mükemmel.
Uzun far asistanı var.
Araçtaki interneti çoluk çocuğa paylaştıra biliyorsun. Kafan rahat ediyor. Sınırız.

Kısa menzilli kesinlikle alma derim.