fiyattan yana sıkıntınız yoksa mutlaka alın, ben de elektrik araç kullanıyorum 2. araba olarak, gayet memnunum. En basitinden bakım denilen olayı yok, sadece 25 bin km de bi götürüyorsunuz klima vs. bakımı yapılıyor. Çok memnunum elektrikli arabalardan, zaten garantili araçlar hocam
Siz bakmayın elektrikli arabalar hazır değil diyenlere, dizel-benzinli arabalar sanki sanayiden çıkıyormuş gibi
Evet hocam eletkrikli araçlara karşı önyargım yok togg da güzel araba yazılımsal sorunları var evet ama halledilebilir ama benim tek kafamı karıştıran sizinde dediğiniz gibi satış konusu acaba satılır mı? elimde kalır mı diye düşünüyorum ama kalmaz sanırım. sarı siteye baktım en eski togg ilanı 24 kasım 15 gün önce verilmiş. yani bu tarhten önce verilen tüm ilanlar satılmış