Evet hocam eletkrikli araçlara karşı önyargım yok togg da güzel araba yazılımsal sorunları var evet ama halledilebilir ama benim tek kafamı karıştıran sizinde dediğiniz gibi satış konusu acaba satılır mı? elimde kalır mı diye düşünüyorum ama kalmaz sanırım. sarı siteye baktım en eski togg ilanı 24 kasım 15 gün önce verilmiş. yani bu tarhten önce verilen tüm ilanlar satılmış
Hocam daha kendini tam anlamıyla kanıtlamış bir araç değil. Çok parası olana öneririm ama parayı gerçekten zor kazanan birine önermem. Menzil olayı da sıkıntı. Menzil yazdıklarından çok daha düşük çıkıyor. Sarı sitedeki ilanlara pek aldanmayın belki de ilanın süresi doldu da kalktı. Satılamamış olma ihtimali de var yani.