masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar toggun 12 ay sıfır faizli1 milyon kredi kampayasını görünce almak istedim eşime çıktı kredi birkaç gün içinde ödemeleri yapacaz ancak çevremdeki herkes olumsuz konuşunca gerçekten almaktan vazgeçecek duruma geldim

Alma daha yeni araba
nerede şarj edeceksin
bozulursa ne yapacaksın servisi yok
yolda kalıyormuş nasıl tamir ettireceksin
vs vs bir sürü şey söylüyorlar

Hevesim kırıldı açıkcası ancak 1 milyon faizsiz kredityi de baba oğluna vermez en kötü kredi bitince atarım benzinli bir araç alırım diye düşünüyorum binamda şarj için hiç bir yer yok yakınlarda da çok yer yok. evden çekem bir sürü sıkıntı saatlerce sürüyomuş dolması ne yapıcambilmiyorum birde kısa menzilliyi alıyorum maddi gücüm ona yetiyor 350km menzil diyor ama herkes 250den fazla gidemezsin diyor uzun yolda sıkıntı diyor bilemiyorum
çok absürd problemleri var yazılımsal olarak çocukluk arkadaşım kullanıyor mesela bir ara yolda giderken sileceklerden çat diye bir ses geliyo ve silecekler çalışmaya başlıyo fln arka suspansıyonlar çok gıcırdıyor onda bu problemler oldu yaşandı.