Geçtiğimiz ay A4 satıp tesla aldım, keşke daha önce alsaymışım diyorum.
Genel kullanımınız şehir içi ise almak için hiç düşünmeyin. Uzun yol yılda birkaç kez gidiyorsanız biraz planlama ile hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.
Evdeki prizden 2kw/h ile şarj etme imkanınız var. 60kw lık batarya 30 saatte dolar, uzatma kablosu ile şarj etme yollarını arayın derim.
Menzil yazdığı gibi olmuyor maalesef. Togg da ısı pompası olmadığı için kış şartlarında menzil çok daha fazla düşüyor.