şöyleki 33 yaşındayım yaklaşık lise başlarından beri saç derimde ve vucüdumun zayıf yerlerinden patlak verir.
Onu yeme bu dokunur şunda şu var bunda bu var artık o kadar saldım ki bundan kurtulmak imkansız
Acı mı ayarında cips mi ayarında baharatlı mı ayarında
Kola mı haftada bir tatlandırıcı tatlı mı 3 günde bir
ne durumdasın derseniz bendede aşırı dökme yaptı sonra ekim yaptırdım tabi deri sağlıksız olduğu için çokda fayda etmedi
bende yıllardır toppik felan günlük kullanıyorum
Moralini yüksek tut ne insanlarda ne sıkıntılar var buna şükür
genelde bu kendini boşlukta hisseden stres yapan en kötüsüde fazla kaygılı insanlarda olan bir durum
buda karaciğer sağlığına etki ediyor karaciğer yapısı bozulunca da deri altına vuruyor bunlar hep birbirini tetikliyor
güneşte fazla kalma seboreik dermatit e faydası yok senin bu hastalığın adı seboreik dermatit
Eczaneden denemediğim bitkisel şampuan vs. kalmadığından biliyorum hiçbiri bir işe yaramıyor
Head Shoulders Clinical Streng kullan saçın için haftada 1-2 kez fazla değil gerisi normal ve hareketli yaşam bu çok önemli hareketli yaşam
başka soruların olursa seve seve yanıtlarım
Saç egzaması hakkında soru
34
●1.088
- 31-10-2025, 12:02:20Büyük ihtimal gelir ama deri ve saç hücreleri ölmemiş olmalı
denenmiş yöntem:
Saçı iyice kısa kes Mümkünse jiletle kazı ( maç saç derisinin gücünü toplaması)
Sızma zeytinyağı (Ne kadar saf o kadar iyi) içinde 3-4 fiş Taşköprü veya Yerli sarımsak ez
Kafana iyice masaj yaparak sür
Streç filimle kafanı hava almayacak şekilde sar ve en az 2-3 saat bekle ( deri yağ ve sarımsağı iyice emecek )
İlk seferlerde yakabilir ne kadar yakarsa o kadar iyi durdu ve saç çıktı %99 - 31-10-2025, 12:24:42@burakceylan;Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMRDEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületeşekkürlerSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2025, 12:54:22Kral bu hastalik aslinda beslenmeyle ilgilidir.rean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulaga cok tuhaf geliyor degil mi?
Daha once bu konuda mesajlarim olmasi gerek.
Detaylim aramadan nikimi yazip aramaya egzama yazip mesajlarima ulas derim.
Cunku baya detayli bir konu.
golsun - 31-10-2025, 12:56:17günde bir öğün yemek yiyorum onu da genelde dışardan fast food tarzıMessi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2025, 12:58:33Iste dedigim gibi. Hem yanlis beslenme hem eksik beslenme sonuc bu.rean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin marjinal bir karar alip, karnini doyurma demiyorum beslenme kismini duzenlemen gerek cok detali bir konu bu.
Yoksa asla kurtulamazsin ilacla sampuanla gecicek bir dava degil. Bosa bunlarada para verme.
Dedim gibi mesjaimi buluersun gecmis mesajlari bulamazsan ozelden ulas bilgilendirirm uygun bir zmanimda - 31-10-2025, 12:59:22Çok teşekkürler hocam bakıyorum hemenMessi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle