“Dertten uzak dur” diyorlar. Saçımda özellikle yaz günleri kaşıntı ile birlikte çıkıyor. Pembe olanı kullanınca iki gün geçiriyor. Vücudumda ise strese bağlı kızarıklık artıyor. Kremi sürünce geçiyor.