• 31-10-2025, 17:56:33
    #28
    TelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şampuanı öneririm baya iyi geliyor

    Teşekkürler
  • 31-10-2025, 20:16:47
    #29
    hocam vichy , head shoulders vs. bunlar baskılayıcı şampuanlar sen olayı içerden çözmen lazım. Çok fazla özel doktora gittim hiç biri bir şeyden anlamıyor. Genel geçer krem ve ya şampuanları herkes biliyor zaten.


    Bunu çözme imkanın çok zor bir nevi deri altında mantar türü ancak bunun ataklarını sınırlandırabilirsin. Onun için de

    - Uyku ve beslenmene çok dikkat edeceksin.

    Acı, süt ürünleri, şeker ve asitli şeyleri tüketmeyeceksin. Ne yiyeceğim dersen protein ve yeşillik ile besleneceksin mümkün mertebe karbonhidrat tüketimini azaltacaksın.

    Özellikle mevsim geçişlerinde çok fazla tetiklenir bu dönemlerde magnezyum, çinko ve demir gibi değerlerin için takviye alman lazım. Sonrasında seni rahatsız etmeyecek seviyeye geldiğini göreceksin.

    Ayrıca her gün düzenli duş almalı ve hijyenine dikkat etmelisin.
  • 31-10-2025, 20:26:15
    #30
    CagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam vichy , head shoulders vs. bunlar baskılayıcı şampuanlar sen olayı içerden çözmen lazım. Çok fazla özel doktora gittim hiç biri bir şeyden anlamıyor. Genel geçer krem ve ya şampuanları herkes biliyor zaten.


    Bunu çözme imkanın çok zor bir nevi deri altında mantar türü ancak bunun ataklarını sınırlandırabilirsin. Onun için de

    - Uyku ve beslenmene çok dikkat edeceksin.

    Acı, süt ürünleri, şeker ve asitli şeyleri tüketmeyeceksin. Ne yiyeceğim dersen protein ve yeşillik ile besleneceksin mümkün mertebe karbonhidrat tüketimini azaltacaksın.

    Özellikle mevsim geçişlerinde çok fazla tetiklenir bu dönemlerde magnezyum, çinko ve demir gibi değerlerin için takviye alman lazım. Sonrasında seni rahatsız etmeyecek seviyeye geldiğini göreceksin.

    Ayrıca her gün düzenli duş almalı ve hijyenine dikkat etmelisin.
    Çok teşekkürler
  • 31-10-2025, 20:41:02
    #31
    TelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şampuanı öneririm baya iyi geliyor

    bende sedeften muzdaribim. Bu şampuanı ilk kullanınca iyi geldi. 2. ye aldığımda sona doğru fayda etmemeye başladı. Bağışıklık kazanıyor heralde illet hastalık.
  • 31-10-2025, 21:47:28
    #32
    çok geçmiş olsun. başka derdin olmasın genç .ilerde saç ektirirsin mümkünü varsa. bende saçlarımda saçlarım diyordum kompleks üzüntü yapıyordum ama zamanla önemsemiyorsun
  • 31-10-2025, 21:53:43
    #33
    En önemlisi stres yapmamak. Gerisi beslenme ve uyku düzeni. vichy dercos kullanıyorum şimdilik en iyi o geliyor. Onun harici ev yapımı elma sirkesi tüketin birde spor şart
  • 31-10-2025, 22:16:41
    #34
    Bunu kullanıyorum duzenli faydasini gordum

  • 01-11-2025, 01:02:46
    #35
    hocam doktorları salla. askerde bendede aynısı oldu geri çıkarttım saçları. egzema için sağlam doğal elma sirkesi sürüyorsun. daha sora düzenli olarak haftada 2-3 kez hint yağı ve biberiye yağı karıştırıp sür. bu tarifi başka birinde bulamazsın. bu askerde her türlü hastalık bulaşıyor hakkaten