TelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şampuanı öneririm baya iyi geliyor

bende sedeften muzdaribim. Bu şampuanı ilk kullanınca iyi geldi. 2. ye aldığımda sona doğru fayda etmemeye başladı. Bağışıklık kazanıyor heralde illet hastalık.