@burakceylan;
Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyleki 33 yaşındayım yaklaşık lise başlarından beri saç derimde ve vucüdumun zayıf yerlerinden patlak verir.
Onu yeme bu dokunur şunda şu var bunda bu var artık o kadar saldım ki bundan kurtulmak imkansız
Acı mı ayarında cips mi ayarında baharatlı mı ayarında
Kola mı haftada bir tatlandırıcı tatlı mı 3 günde bir
ne durumdasın derseniz bendede aşırı dökme yaptı sonra ekim yaptırdım tabi deri sağlıksız olduğu için çokda fayda etmedi
bende yıllardır toppik felan günlük kullanıyorum
Moralini yüksek tut ne insanlarda ne sıkıntılar var buna şükür
genelde bu kendini boşlukta hisseden stres yapan en kötüsüde fazla kaygılı insanlarda olan bir durum
buda karaciğer sağlığına etki ediyor karaciğer yapısı bozulunca da deri altına vuruyor bunlar hep birbirini tetikliyor
güneşte fazla kalma seboreik dermatit e faydası yok senin bu hastalığın adı seboreik dermatit
Eczaneden denemediğim bitkisel şampuan vs. kalmadığından biliyorum hiçbiri bir işe yaramıyor
Head Shoulders Clinical Streng kullan saçın için haftada 1-2 kez fazla değil gerisi normal ve hareketli yaşam bu çok önemli hareketli yaşam
başka soruların olursa seve seve yanıtlarım
cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük ihtimal gelir ama deri ve saç hücreleri ölmemiş olmalı

denenmiş yöntem:
Saçı iyice kısa kes Mümkünse jiletle kazı ( maç saç derisinin gücünü toplaması)

Sızma zeytinyağı (Ne kadar saf o kadar iyi) içinde 3-4 fiş Taşköprü veya Yerli sarımsak ez

Kafana iyice masaj yaparak sür

Streç filimle kafanı hava almayacak şekilde sar ve en az 2-3 saat bekle ( deri yağ ve sarımsağı iyice emecek )

İlk seferlerde yakabilir ne kadar yakarsa o kadar iyi durdu ve saç çıktı %99
MRDEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı dertten müzdaribim devasını bilen varsa yazarsa bir hayır duası alır.
SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“Dertten uzak dur” diyorlar. Saçımda özellikle yaz günleri kaşıntı ile birlikte çıkıyor. Pembe olanı kullanınca iki gün geçiriyor. Vücudumda ise strese bağlı kızarıklık artıyor. Kremi sürünce geçiyor.
teşekkürler