günde bir öğün yemek yiyorum onu da genelde dışardan fast food tarzı
Iste dedigim gibi. Hem yanlis beslenme hem eksik beslenme sonuc bu.
Senin marjinal bir karar alip, karnini doyurma demiyorum beslenme kismini duzenlemen gerek cok detali bir konu bu.
Yoksa asla kurtulamazsin ilacla sampuanla gecicek bir dava degil. Bosa bunlarada para verme.
Dedim gibi mesjaimi buluersun gecmis mesajlari bulamazsan ozelden ulas bilgilendirirm uygun bir zmanimda