Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral bu hastalik aslinda beslenmeyle ilgilidir.
Kulaga cok tuhaf geliyor degil mi?
Daha once bu konuda mesajlarim olmasi gerek.
Detaylim aramadan nikimi yazip aramaya egzama yazip mesajlarima ulas derim.
Cunku baya detayli bir konu.

golsun
günde bir öğün yemek yiyorum onu da genelde dışardan fast food tarzı