Arkadaşlar merhaba.
Termal içlik kullanan var mı? Yürüyüşe çıkıyorum her gün 15-20km. Salon sevmiyorum.
Spordayken de üstüme çok kalın giyinmesi sevmiyorum. Yağmurluk + 3-4 katlı falan ince giyiyorum.
Termal içlik ne derece sıcak tutar? Tutkunun falan alsam...
Kullanan varsa yorum yaparsa memnun olurum.
Termal içlik kullanan var mı
10
●166
- 02-10-2025, 01:23:33
- 02-10-2025, 01:38:533-4 dereceye kadar derken? 3-4 derece mi sıcak tutuyor en fazla yoksa hava 3-4 derece iken mi sıcak tutuyor hocam?erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gene zaten spora çıkıyorum diye affedersiniz don-atlet çıkmıyorum ama en azından sıcak tutması lazım.
Zaten nabzım 110-140 arası olduğu için sıcak olurum. - 02-10-2025, 01:41:40Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2025, 01:50:43Çok iyi hocam. O halde muhtemelen beni hayli hayli idare eder.erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorum sağ olun. - 02-10-2025, 01:53:37Kesinlikle idare eder hocam. Yatırım tavsiyesidir.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 02-10-2025, 01:57:51Termal içlik candır hocam hem spor yaparken hem kışın.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz argo olacak ama bizim buralarda Konya'da içlik giymeyende içlik (argo kelime) olur derler - 02-10-2025, 02:08:44
- 02-10-2025, 02:09:34Sağ olun hocam tekrardan. Verelim hemen sipariş.erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
