• 02-10-2025, 01:23:33
    #1
    Arkadaşlar merhaba.
    Termal içlik kullanan var mı? Yürüyüşe çıkıyorum her gün 15-20km. Salon sevmiyorum.
    Spordayken de üstüme çok kalın giyinmesi sevmiyorum. Yağmurluk + 3-4 katlı falan ince giyiyorum.
    Termal içlik ne derece sıcak tutar? Tutkunun falan alsam...
    Kullanan varsa yorum yaparsa memnun olurum.
  • 02-10-2025, 01:30:10
    #2
    Kral kişiden kişiye değişir muhtemelen ama 3-4 dereceye kadar tutku idare ediyor.
  • 02-10-2025, 01:38:53
    #3
    erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral kişiden kişiye değişir muhtemelen ama 3-4 dereceye kadar tutku idare ediyor.
    3-4 dereceye kadar derken? 3-4 derece mi sıcak tutuyor en fazla yoksa hava 3-4 derece iken mi sıcak tutuyor hocam?
    Gene zaten spora çıkıyorum diye affedersiniz don-atlet çıkmıyorum ama en azından sıcak tutması lazım.
    Zaten nabzım 110-140 arası olduğu için sıcak olurum.
  • 02-10-2025, 01:41:40
    #4
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 dereceye kadar derken? 3-4 derece mi sıcak tutuyor en fazla yoksa hava 3-4 derece iken mi sıcak tutuyor hocam?
    Gene zaten spora çıkıyorum diye affedersiniz don-atlet çıkmıyorum ama en azından sıcak tutması lazım.
    Zaten nabzım 110-140 arası olduğu için sıcak olurum.
    Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.
  • 02-10-2025, 01:50:43
    #5
    erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.
    Çok iyi hocam. O halde muhtemelen beni hayli hayli idare eder.
    Teşekkür ediyorum sağ olun.
  • 02-10-2025, 01:53:37
    #6
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi hocam. O halde muhtemelen beni hayli hayli idare eder.
    Teşekkür ediyorum sağ olun.
    Kesinlikle idare eder hocam. Yatırım tavsiyesidir.

  • 02-10-2025, 01:57:51
    #7
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba.
    Termal içlik kullanan var mı? Yürüyüşe çıkıyorum her gün 15-20km. Salon sevmiyorum.
    Spordayken de üstüme çok kalın giyinmesi sevmiyorum. Yağmurluk + 3-4 katlı falan ince giyiyorum.
    Termal içlik ne derece sıcak tutar? Tutkunun falan alsam...
    Kullanan varsa yorum yaparsa memnun olurum.
    Termal içlik candır hocam hem spor yaparken hem kışın.
    Biraz argo olacak ama bizim buralarda Konya'da içlik giymeyende içlik (argo kelime) olur derler
  • 02-10-2025, 02:08:44
    #8
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termal içlik candır hocam hem spor yaparken hem kışın.
    Biraz argo olacak ama bizim buralarda Konya'da içlik giymeyende içlik (argo kelime) olur derler
    Çatladım vallahi hocam. Alayım en iyisi hemen.
  • 02-10-2025, 02:09:34
    #9
    erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle idare eder hocam. Yatırım tavsiyesidir.

    Sağ olun hocam tekrardan. Verelim hemen sipariş.