SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Termal içlik candır hocam hem spor yaparken hem kışın.
Biraz argo olacak ama bizim buralarda Konya'da içlik giymeyende içlik (argo kelime) olur derler
Çatladım vallahi hocam. Alayım en iyisi hemen.