sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba.
Termal içlik kullanan var mı? Yürüyüşe çıkıyorum her gün 15-20km. Salon sevmiyorum.
Spordayken de üstüme çok kalın giyinmesi sevmiyorum. Yağmurluk + 3-4 katlı falan ince giyiyorum.
Termal içlik ne derece sıcak tutar? Tutkunun falan alsam...
Kullanan varsa yorum yaparsa memnun olurum.
Termal içlik candır hocam hem spor yaparken hem kışın.
Biraz argo olacak ama bizim buralarda Konya'da içlik giymeyende içlik (argo kelime) olur derler