Arkadaşlar merhaba.
Termal içlik kullanan var mı? Yürüyüşe çıkıyorum her gün 15-20km. Salon sevmiyorum.
Spordayken de üstüme çok kalın giyinmesi sevmiyorum. Yağmurluk + 3-4 katlı falan ince giyiyorum.
Termal içlik ne derece sıcak tutar? Tutkunun falan alsam...
Kullanan varsa yorum yaparsa memnun olurum.