3-4 dereceye kadar derken? 3-4 derece mi sıcak tutuyor en fazla yoksa hava 3-4 derece iken mi sıcak tutuyor hocam?
Gene zaten spora çıkıyorum diye affedersiniz don-atlet çıkmıyorum ama en azından sıcak tutması lazım.
Zaten nabzım 110-140 arası olduğu için sıcak olurum.
Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.