erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.
Çok iyi hocam. O halde muhtemelen beni hayli hayli idare eder.
Teşekkür ediyorum sağ olun.