Konu
Termal içlik kullanan var mı
02-10-2025, 01:50:43
#5
sacilannurlar
erditunc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şöyle ki; ben motosiklet kullanırken giyiyorum hava sıcaklığı 4° civarına kadar idare ediyorum. O sıcaklığın altına indiğinde ise yün içlik kullanıyorum.
Çok iyi hocam. O halde muhtemelen beni hayli hayli idare eder.
Teşekkür ediyorum sağ olun.