erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral kişiden kişiye değişir muhtemelen ama 3-4 dereceye kadar tutku idare ediyor.
3-4 dereceye kadar derken? 3-4 derece mi sıcak tutuyor en fazla yoksa hava 3-4 derece iken mi sıcak tutuyor hocam?
Gene zaten spora çıkıyorum diye affedersiniz don-atlet çıkmıyorum ama en azından sıcak tutması lazım.
Zaten nabzım 110-140 arası olduğu için sıcak olurum.