• 16-08-2025, 09:46:29
    #1
    Kafama takılan soruları çözdüm teşekkürler
  • 16-08-2025, 09:48:24
    #2
    Konunuzu görmüştüm ilglili şahıs konunuzu da okuyordu ve konuya yazmamış ortada yanlış bir şey olduğu doğru ama moderatör şeysi işte, biraz daha bekleyin yapcak bi'şey yok
  • 16-08-2025, 09:51:02
    #3
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunuzu görmüştüm ilglili şahıs konunuzu da okuyordu ve konuya yazmamış ortada yanlış bir şey olduğu doğru ama moderatör şeysi işte, biraz daha bekleyin yapcak bi'şey yok
    tabi hocam doğru diyorsunuz fakat şikayet konusunu sadece benim mağduriyetim için de açmadım kullanıcı yanıltıcı içerik ile satış yapıyor bu binevi dolandırıcılığa da girer bunun önlemi alınmalı
  • 16-08-2025, 09:53:26
    #4
    Günde onlarca şikayet konusu açıldığından, moderasyon da konulara hızlı aksiyon almak için bazı konuları seri sonuçlandırıyor. Örneğin foruma 1 hafta 10 gün girmemiş bir üyeyle ilgili şikayet konusu açtığınızda da konuyu beklemeye alıp, üyenin çevrimiçi olmasını bekliyorlar.

    Eğer üyeyle iletişim noktasında sorun yaşamaya devam ediyorsanız ek şikayet konusu açmanızı ya da ilgili moderatöre mesaj göndermenizi öneririm. Konuyu report ederek sorunun çözülmediğini belirtip, şikayet konusunu açtırabileceğinizi de düşünüyorum.
  • 16-08-2025, 09:53:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Daha 24 saat geçmemiş, bu kadar fevri olmanızın nedeni nedir kişi uyuyor olabilir cihazı açık kalmış olabilir. Rahatsızlanmis olabilir başına birşey gelmiş olabilir.
    Moderatörun yorumunu biz de okuyabiliyoruz, 24 saat geçmeden şikayet konusu acmissiniz diye bilgilendirmisler.

    Şikayet var kategorisi gönüllü yönlendiriliyor çok aceleniz var ise suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Geçmiş olsun
  • 16-08-2025, 09:57:14
    #6
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde onlarca şikayet konusu açıldığından, moderasyon da konulara hızlı aksiyon almak için bazı konuları seri sonuçlandırıyor. Örneğin foruma 1 hafta 10 gün girmemiş bir üyeyle ilgili şikayet konusu açtığınızda da konuyu beklemeye alıp, üyenin çevrimiçi olmasını bekliyorlar.

    Eğer üyeyle iletişim noktasında sorun yaşamaya devam ediyorsanız ek şikayet konusu açmanızı ya da ilgili moderatöre mesaj göndermenizi öneririm. Konuyu report ederek sorunun çözülmediğini belirtip, şikayet konusunu açtırabileceğinizi de düşünüyorum.
    DraxLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 24 saat geçmemiş, bu kadar fevri olmanızın nedeni nedir kişi uyuyor olabilir cihazı açık kalmış olabilir. Rahatsızlanmis olabilir başına birşey gelmiş olabilir.
    Moderatörun yorumunu biz de okuyabiliyoruz, 24 saat geçmeden şikayet konusu acmissiniz diye bilgilendirmisler.

    Şikayet var kategorisi gönüllü yönlendiriliyor çok aceleniz var ise suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Geçmiş olsun
    evet söylediklerinizde haklısınız fakat üye aktif şekilde forumda dolaşıp şikayet konusuna da baktı zaten yani uyumuş olma gibi bir ihtimali yok ve ben neden bu durum için 24 saat süre beklemeliyim kullanıcı yanıltıcı durum ile benle ticaret yapmış şikayet kilitlendiğinde raporlama ile açtırmak konuya mesaj yazıp cevap almaktan çok daha uzun sürmekte
  • 16-08-2025, 09:59:42
    #7
    Webze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet söylediklerinizde haklısınız fakat üye aktif şekilde forumda dolaşıp şikayet konusuna da baktı zaten yani uyumuş olma gibi bir ihtimali yok ve ben neden bu durum için 24 saat süre beklemeliyim kullanıcı yanıltıcı durum ile benle ticaret yapmış şikayet kilitlendiğinde raporlama ile açtırmak konuya mesaj yazıp cevap almaktan çok daha uzun sürmekte
    Hocam her şeyin bir usulü vardır, hukuk sistemi gibi düşünün. Davanızda haklı olsanız bile süreler var, takip etmeniz gereken bir usul var, bu yüzden davalarınız esastan değil, usulden reddedilebiliyor. R10 bir mahkeme olmasa da; şikayet kurallarını bu şekilde düşünün. Sonuçta adamlar binlerce üyeye, gönüllü moderasyon yapıyor. Biraz anlayış.
  • 16-08-2025, 10:03:49
    #8
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her şeyin bir usulü vardır, hukuk sistemi gibi düşünün. Davanızda haklı olsanız bile süreler var, takip etmeniz gereken bir usul var, bu yüzden davalarınız esastan değil, usulden reddedilebiliyor. R10 bir mahkeme olmasa da; şikayet kurallarını bu şekilde düşünün. Sonuçta adamlar binlerce üyeye, gönüllü moderasyon yapıyor. Biraz anlayış.
    Hocam haklısınız yani evet binlerce üyeye gönüllü moderasyon yapıyor benim anlamadığım ilk defa böyle oldu bana açılan hiçbir şikayet konusunda bu olmadı kullanıcı bilgi için davet edildi yaklaşık 4 yıldır forumdayım ilk defa bir şikayet konusu açtım ve ilk defa böyle bir durumla karşılaştım tabiki üye forumdan banlı olabilir yada aktifliği olmayan bir üye olabilir bu durumda böyle durumlar oluyor konu kilitlenip bekleniyor ama sonuç ortadayken 24 saat beklenmesi bana saçma geliyor