Daha 24 saat geçmemiş, bu kadar fevri olmanızın nedeni nedir kişi uyuyor olabilir cihazı açık kalmış olabilir. Rahatsızlanmis olabilir başına birşey gelmiş olabilir.
Moderatörun yorumunu biz de okuyabiliyoruz, 24 saat geçmeden şikayet konusu acmissiniz diye bilgilendirmisler.
Şikayet var kategorisi gönüllü yönlendiriliyor çok aceleniz var ise suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Geçmiş olsun