Günde onlarca şikayet konusu açıldığından, moderasyon da konulara hızlı aksiyon almak için bazı konuları seri sonuçlandırıyor. Örneğin foruma 1 hafta 10 gün girmemiş bir üyeyle ilgili şikayet konusu açtığınızda da konuyu beklemeye alıp, üyenin çevrimiçi olmasını bekliyorlar.
Eğer üyeyle iletişim noktasında sorun yaşamaya devam ediyorsanız ek şikayet konusu açmanızı ya da ilgili moderatöre mesaj göndermenizi öneririm. Konuyu report ederek sorunun çözülmediğini belirtip, şikayet konusunu açtırabileceğinizi de düşünüyorum.