Konunuzu görmüştüm ilglili şahıs konunuzu da okuyordu ve konuya yazmamış ortada yanlış bir şey olduğu doğru ama moderatör şeysi işte, biraz daha bekleyin yapcak bi'şey yok
tabi hocam doğru diyorsunuz fakat şikayet konusunu sadece benim mağduriyetim için de açmadım kullanıcı yanıltıcı içerik ile satış yapıyor bu binevi dolandırıcılığa da girer bunun önlemi alınmalı