Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her şeyin bir usulü vardır, hukuk sistemi gibi düşünün. Davanızda haklı olsanız bile süreler var, takip etmeniz gereken bir usul var, bu yüzden davalarınız esastan değil, usulden reddedilebiliyor. R10 bir mahkeme olmasa da; şikayet kurallarını bu şekilde düşünün. Sonuçta adamlar binlerce üyeye, gönüllü moderasyon yapıyor. Biraz anlayış.
Hocam haklısınız yani evet binlerce üyeye gönüllü moderasyon yapıyor benim anlamadığım ilk defa böyle oldu bana açılan hiçbir şikayet konusunda bu olmadı kullanıcı bilgi için davet edildi yaklaşık 4 yıldır forumdayım ilk defa bir şikayet konusu açtım ve ilk defa böyle bir durumla karşılaştım tabiki üye forumdan banlı olabilir yada aktifliği olmayan bir üye olabilir bu durumda böyle durumlar oluyor konu kilitlenip bekleniyor ama sonuç ortadayken 24 saat beklenmesi bana saçma geliyor