evet söylediklerinizde haklısınız fakat üye aktif şekilde forumda dolaşıp şikayet konusuna da baktı zaten yani uyumuş olma gibi bir ihtimali yok ve ben neden bu durum için 24 saat süre beklemeliyim kullanıcı yanıltıcı durum ile benle ticaret yapmış şikayet kilitlendiğinde raporlama ile açtırmak konuya mesaj yazıp cevap almaktan çok daha uzun sürmekte
Hocam her şeyin bir usulü vardır, hukuk sistemi gibi düşünün. Davanızda haklı olsanız bile süreler var, takip etmeniz gereken bir usul var, bu yüzden davalarınız esastan değil, usulden reddedilebiliyor. R10 bir mahkeme olmasa da; şikayet kurallarını bu şekilde düşünün. Sonuçta adamlar binlerce üyeye, gönüllü moderasyon yapıyor. Biraz anlayış.