• 25-07-2025, 00:00:54
    #10
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erkek olup, çözüm bulacaksın derken konuyla alakası ne hocam adamı nıe aşağılamaya calısıyorsun kı erkek ol nedemek
    Şikayet etmek sorunu çözmez, buraya yazmak çözmez. Bizler maddi sıkıntı dışında, biraz da alttan pışpışlamak dışında hiçbir şey yapamayız bu dostumuza. Doktor ihtiyacı varsa almalı, uygun görüyorsa almalı. Forumlarda bu gibi konularda bizler geçici şeyler sunarız. Arkadaş bir şeyi kendisi çözmeden maksimum "kahve iç, çay iç" gibi şeyler söyleriz. Ama onu ne kadar tanıyoruz ki? Belki arkadaş çay içince direkt düzelmeyecek, daha çok sinirlenecek. Asla doktorsal bir kafa hastalığı geçirmediyseniz bunu anlayamazsınız. Bu dostumuzun da yaşı küçük, aşağılamaktan öte sorun çözmesini öğretiyorum. O'na, o yardım edebilir .

    Mantıklı düşünen birey her sorunun altında kalkar. Allah ruhen, bedenen sağlığından etmesin kardeşimizi yeterli. Maddi sorunu olursa da bizler buradayız.
  • 25-07-2025, 00:02:49
    #11
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmek sorunu çözmez, buraya yazmak çözmez. Bizler maddi sıkıntı dışında, biraz da alttan pışpışlamak dışında hiçbir şey yapamayız bu dostumuza. Doktor ihtiyacı varsa almalı, uygun görüyorsa almalı. Forumlarda bu gibi konularda bizler geçici şeyler sunarız. Arkadaş bir şeyi kendisi çözmeden maksimum "kahve iç, çay iç" gibi şeyler söyleriz. Ama onu ne kadar tanıyoruz ki? Belki arkadaş çay içince direkt düzelmeyecek, daha çok sinirlenecek. Asla doktorsal bir kafa hastalığı geçirmediyseniz bunu anlayamazsınız. Bu dostumuzun da yaşı küçük, aşağılamaktan öte sorun çözmesini öğretiyorum. O'na, o yardım edebilir .

    Mantıklı düşünen birey her sorunun altında kalkar. Allah ruhen, bedenen sağlığından etmesin kardeşimizi yeterli.
    valla hocam ben bu cumlede hıc ıyı nıyet sezmedım erkek ol dıyerek cok asagılayıcı bı cumle sana gelıpte adam ol deseler nedıyosun dıye bı sorarsın dıye dusunuyorum
  • 25-07-2025, 00:03:54
    #12
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ben bu cumlede hıc ıyı nıyet sezmedım erkek ol dıyerek cok asagılayıcı bı cumle sana gelıpte adam ol deseler nedıyosun dıye bı sorarsın dıye dusunuyorum
    Maskülen bir yapıyı ve zihni araştırın derim.
  • 25-07-2025, 00:04:53
    #13
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskülen bir yapıyı ve zihni araştırın derim.
    birinin sana adam ol demesı senın ıcın olumsuz bır durum teskıl etmıyor kısacası anladım hocam
  • 25-07-2025, 00:05:10
    #14
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskulen olup, çözüm bulacaksın canım dostum. Burada kimse doktor değil, doktor ihtiyacın varsa da gideceksin. Buna da karar verecek kişi sensin .

    Sakinleşmen gerekiyorsa, ne hoşuna gidiyorsa onu yap, kitap oku çay iç değil. Ne istiyorsa ne seni sakinleştiriyorsa onu yap.
    Formu açan kişi sadece içini dökmemiş, açıkça ‘bu gerginlikle nasıl başa çıkabilirim’ diye yardım istemiş. Bu kadar net bir soruya ‘erkek ol, çözüm bul’ demek ne kadar yapıcı olabilir? Bu tür yaklaşımlar ne motive eder ne de gerçekten fayda sağlar. Eğer birine yardımcı olmak istiyorsan, laf çarpmak yerine gerçekten işe yarayabilecek öneriler sunmak çok daha anlamlı olur. Çünkü ‘çözüm bul’ demek, çözüm sunmak değildir
  • 25-07-2025, 00:06:04
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmek sorunu çözmez, buraya yazmak çözmez. Bizler maddi sıkıntı dışında, biraz da alttan pışpışlamak dışında hiçbir şey yapamayız bu dostumuza. Doktor ihtiyacı varsa almalı, uygun görüyorsa almalı. Forumlarda bu gibi konularda bizler geçici şeyler sunarız. Arkadaş bir şeyi kendisi çözmeden maksimum "kahve iç, çay iç" gibi şeyler söyleriz. Ama onu ne kadar tanıyoruz ki? Belki arkadaş çay içince direkt düzelmeyecek, daha çok sinirlenecek. Asla doktorsal bir kafa hastalığı geçirmediyseniz bunu anlayamazsınız. Bu dostumuzun da yaşı küçük, aşağılamaktan öte sorun çözmesini öğretiyorum. O'na, o yardım edebilir .

    Mantıklı düşünen birey her sorunun altında kalkar. Allah ruhen, bedenen sağlığından etmesin kardeşimizi yeterli.
    B'irader kimliğimi mi gördün? Konuşma tarzına bak, hiç etik bir birey değilsin onu baştan belirteyim. Sen her derdin olduğunda ben bir doktora gideyim mi diyorsun ya da biriyle mı dertleşiyorsun. Aa, dur bugün başımdan böyle olaylar geçti e-nabız uygulamasından bakayım doktor varsa randevu alayım. Karşımdaki kişi öyle bir konuşuyor ki sanarsın 45 - 60 yaş aralığı muhtemel bir ihtimal var bana çocuk diyorsun, kendin belki çocuksun bunun erkeklik çocukluk ile alakası yok. Aynı yoldan mı geçip büyüdük ne bu tavırlar? Her konuma çuvallama yapmasın bu arkadaş gelip gidip istemiyorum moderatör arkadaşlar gerginim zaten polemik, tartışma istemiyorum.
  • 25-07-2025, 00:08:41
    #16
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Formu açan kişi sadece içini dökmemiş, açıkça ‘bu gerginlikle nasıl başa çıkabilirim’ diye yardım istemiş. Bu kadar net bir soruya ‘erkek ol, çözüm bul’ demek ne kadar yapıcı olabilir? Bu tür yaklaşımlar ne motive eder ne de gerçekten fayda sağlar. Eğer birine yardımcı olmak istiyorsan, laf çarpmak yerine gerçekten işe yarayabilecek öneriler sunmak çok daha anlamlı olur. Çünkü ‘çözüm bul’ demek, çözüm sunmak değildir
    Dostum, bu arkadaşımız yere su dökülse "ne yapacağım" diye konu açıyor, ben de sorunlarını okuyarak bu çözümü buldum. Yine de dıştan bakan olarak haklısın .

    onuraltanuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B'irader kimliğimi mi gördün? Konuşma tarzına bak, hiç etik bir birey değilsin onu baştan belirteyim. Sen her derdin olduğunda ben bir doktora gideyim mi diyorsun ya da biriyle mı dertleşiyorsun. Aa, dur bugün başımdan böyle olaylar geçti e-nabız uygulamasından bakayım doktor varsa randevu alayım. Karşımdaki kişi öyle bir konuşuyor ki sanarsın 45 - 60 yaş aralığı muhtemel bir ihtimal var bana çocuk diyorsun, kendin belki çocuksun bunun erkeklik çocukluk ile alakası yok. Aynı yoldan mı geçip büyüdük ne bu tavırlar? Her konuma çuvallama yapmasın bu arkadaş gelip gidip istemiyorum moderatör arkadaşlar gerginim zaten polemik, tartışma istemiyorum.
    Evet hocam, siz de gerçekte olmayan bir hizmeti insanlara sağlamaya çalışırken, forumda dostuma uyarıda bulundum. "Bu keyden bu ürün çıkamaz, imkansız" yazdım yanına da kanıt koydum diye mesajımı sildirmek için report atıp durdunuz . Etik ben mi değilim siz mi?
  • 25-07-2025, 00:15:44
    #17
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, bu arkadaşımız yere su dökülse "ne yapacağım" diye konu açıyor, ben de sorunlarını okuyarak bu çözümü buldum. Yine de dıştan bakan olarak haklısın .



    Evet hocam, siz de gerçekte olmayan bir hizmeti insanlara sağlamaya çalışırken, forumda dostuma uyarıda bulundum. "Bu keyden bu ürün çıkamaz, imkansız" yazdım yanına da kanıt koydum diye mesajımı sildirmek için report atıp durdunuz . Etik ben mi değilim siz mi?
    Eyvallah hocam, ben sadece üslup konusunda bir uyarı yapmak istedim. Anlaştıysak problem yok. İyi akşamlar dilerim.
  • 25-07-2025, 00:22:05
    #18
    Ben bu arkadaşı engelledim boş çar abi devam edelim, yorumlarınız için teşekkür ediyorum ya dediğim gibi aslında liseden mezun olup ardından çalışma hayatına başlamakla başladı bu olay aslında 2 seneye yakın evvel fabrikada çalıştım kalite kontrol olsun, emaye olsun her neyse ama cidden ne kadar mücadele etsem de artık olmuyor. Mesela; Bir yerde gitmesini istediğin şekil de bazen ya da çoğunlukla sonuçlar alamıyorsun sana verimsiz geliyor. Bir şeyleri değiştirmek adına uğraşıyorsun, çabalıyorsun, geceni gündüzüne katıyorsun ama gönül el vermiyor derler onun gibi bi' müddet sonra el atamıyorsun, mücadele edemiyorsun. İş hayatı gerçekten gergin bi' ortam öyle böyle değil. Abi bir kira olmuş kol kadar fatura ev almaya kalksan yüksek maaşla hallederim diyeceksin. Bu evin; suyu var, elektriği var her neyse işte yani ilerleme kaydetmek istiyorsun ama başlatamıyorsun ya biraz da kendi yerinde saymak gibi denilebilir ama değil aslında. Yani bir zevksiz iş yaptığın zaman da zevk almazsın, sevdiğin işi yaptığın zaman aslında kat kat hem kendinle gurur duyarsın hem de bir şeyler başardığını farkedersin. İnsan ister istemez bu yolda ya da başlangıcında olmak istiyor, ciddi diyorum. Bi' yere kadar anca varabiliyorsun, şöyle ki; Bir insan düşünün 8 4 ya da 8 6 gibi işte çalışıyor 5 sene sonra nasıl birisi olacak ya da kendini nasıl bir yerde görecek gibi biraz da aslında. Bu biraz da, yaşadığımız olayların kendini mıknatıs gibi çekmesi, insanın bünyesini kaldırmaması gibi bir şey bazen insan ister istemez Allah (c.c.) sığınıyor al canımı kurtulayım der gibi, cidden bak.