Ben bu arkadaşı engelledim boş çar abi devam edelim, yorumlarınız için teşekkür ediyorum ya dediğim gibi aslında liseden mezun olup ardından çalışma hayatına başlamakla başladı bu olay aslında 2 seneye yakın evvel fabrikada çalıştım kalite kontrol olsun, emaye olsun her neyse ama cidden ne kadar mücadele etsem de artık olmuyor. Mesela; Bir yerde gitmesini istediğin şekil de bazen ya da çoğunlukla sonuçlar alamıyorsun sana verimsiz geliyor. Bir şeyleri değiştirmek adına uğraşıyorsun, çabalıyorsun, geceni gündüzüne katıyorsun ama gönül el vermiyor derler onun gibi bi' müddet sonra el atamıyorsun, mücadele edemiyorsun. İş hayatı gerçekten gergin bi' ortam öyle böyle değil. Abi bir kira olmuş kol kadar fatura ev almaya kalksan yüksek maaşla hallederim diyeceksin. Bu evin; suyu var, elektriği var her neyse işte yani ilerleme kaydetmek istiyorsun ama başlatamıyorsun ya biraz da kendi yerinde saymak gibi denilebilir ama değil aslında. Yani bir zevksiz iş yaptığın zaman da zevk almazsın, sevdiğin işi yaptığın zaman aslında kat kat hem kendinle gurur duyarsın hem de bir şeyler başardığını farkedersin. İnsan ister istemez bu yolda ya da başlangıcında olmak istiyor, ciddi diyorum. Bi' yere kadar anca varabiliyorsun, şöyle ki; Bir insan düşünün 8 4 ya da 8 6 gibi işte çalışıyor 5 sene sonra nasıl birisi olacak ya da kendini nasıl bir yerde görecek gibi biraz da aslında. Bu biraz da, yaşadığımız olayların kendini mıknatıs gibi çekmesi, insanın bünyesini kaldırmaması gibi bir şey bazen insan ister istemez Allah (c.c.) sığınıyor al canımı kurtulayım der gibi, cidden bak.