zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum, bu arkadaşımız yere su dökülse "ne yapacağım" diye konu açıyor, ben de sorunlarını okuyarak bu çözümü buldum. Yine de dıştan bakan olarak haklısın .



Evet hocam, siz de gerçekte olmayan bir hizmeti insanlara sağlamaya çalışırken, forumda dostuma uyarıda bulundum. "Bu keyden bu ürün çıkamaz, imkansız" yazdım yanına da kanıt koydum diye mesajımı sildirmek için report atıp durdunuz . Etik ben mi değilim siz mi?
Eyvallah hocam, ben sadece üslup konusunda bir uyarı yapmak istedim. Anlaştıysak problem yok. İyi akşamlar dilerim.