deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Formu açan kişi sadece içini dökmemiş, açıkça ‘bu gerginlikle nasıl başa çıkabilirim’ diye yardım istemiş. Bu kadar net bir soruya ‘erkek ol, çözüm bul’ demek ne kadar yapıcı olabilir? Bu tür yaklaşımlar ne motive eder ne de gerçekten fayda sağlar. Eğer birine yardımcı olmak istiyorsan, laf çarpmak yerine gerçekten işe yarayabilecek öneriler sunmak çok daha anlamlı olur. Çünkü ‘çözüm bul’ demek, çözüm sunmak değildir
Dostum, bu arkadaşımız yere su dökülse "ne yapacağım" diye konu açıyor, ben de sorunlarını okuyarak bu çözümü buldum. Yine de dıştan bakan olarak haklısın .

onuraltanuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B'irader kimliğimi mi gördün? Konuşma tarzına bak, hiç etik bir birey değilsin onu baştan belirteyim. Sen her derdin olduğunda ben bir doktora gideyim mi diyorsun ya da biriyle mı dertleşiyorsun. Aa, dur bugün başımdan böyle olaylar geçti e-nabız uygulamasından bakayım doktor varsa randevu alayım. Karşımdaki kişi öyle bir konuşuyor ki sanarsın 45 - 60 yaş aralığı muhtemel bir ihtimal var bana çocuk diyorsun, kendin belki çocuksun bunun erkeklik çocukluk ile alakası yok. Aynı yoldan mı geçip büyüdük ne bu tavırlar? Her konuma çuvallama yapmasın bu arkadaş gelip gidip istemiyorum moderatör arkadaşlar gerginim zaten polemik, tartışma istemiyorum.
Evet hocam, siz de gerçekte olmayan bir hizmeti insanlara sağlamaya çalışırken, forumda dostuma uyarıda bulundum. "Bu keyden bu ürün çıkamaz, imkansız" yazdım yanına da kanıt koydum diye mesajımı sildirmek için report atıp durdunuz . Etik ben mi değilim siz mi?