Maskulen olup, çözüm bulacaksın canım dostum. Burada kimse doktor değil, doktor ihtiyacın varsa da gideceksin. Buna da karar verecek kişi sensin

.
Sakinleşmen gerekiyorsa, ne hoşuna gidiyorsa onu yap, kitap oku çay iç değil. Ne istiyorsa ne seni sakinleştiriyorsa onu yap.
Formu açan kişi sadece içini dökmemiş, açıkça bu gerginlikle nasıl başa çıkabilirim diye yardım istemiş. Bu kadar net bir soruya erkek ol, çözüm bul demek ne kadar yapıcı olabilir? Bu tür yaklaşımlar ne motive eder ne de gerçekten fayda sağlar. Eğer birine yardımcı olmak istiyorsan, laf çarpmak yerine gerçekten işe yarayabilecek öneriler sunmak çok daha anlamlı olur. Çünkü çözüm bul demek, çözüm sunmak değildir