Şikayet etmek sorunu çözmez, buraya yazmak çözmez. Bizler maddi sıkıntı dışında, biraz da alttan pışpışlamak dışında hiçbir şey yapamayız bu dostumuza. Doktor ihtiyacı varsa almalı, uygun görüyorsa almalı. Forumlarda bu gibi konularda bizler geçici şeyler sunarız. Arkadaş bir şeyi kendisi çözmeden maksimum "kahve iç, çay iç" gibi şeyler söyleriz. Ama onu ne kadar tanıyoruz ki? Belki arkadaş çay içince direkt düzelmeyecek, daha çok sinirlenecek. Asla doktorsal bir kafa hastalığı geçirmediyseniz bunu anlayamazsınız. Bu dostumuzun da yaşı küçük, aşağılamaktan öte sorun çözmesini öğretiyorum. O'na, o yardım edebilir

.
Mantıklı düşünen birey her sorunun altında kalkar. Allah ruhen, bedenen sağlığından etmesin kardeşimizi yeterli.
B'irader kimliğimi mi gördün? Konuşma tarzına bak, hiç etik bir birey değilsin onu baştan belirteyim. Sen her derdin olduğunda ben bir doktora gideyim mi diyorsun ya da biriyle mı dertleşiyorsun. Aa, dur bugün başımdan böyle olaylar geçti e-nabız uygulamasından bakayım doktor varsa randevu alayım. Karşımdaki kişi öyle bir konuşuyor ki sanarsın 45 - 60 yaş aralığı muhtemel bir ihtimal var bana çocuk diyorsun, kendin belki çocuksun bunun erkeklik çocukluk ile alakası yok. Aynı yoldan mı geçip büyüdük ne bu tavırlar? Her konuma çuvallama yapmasın bu arkadaş gelip gidip istemiyorum moderatör arkadaşlar gerginim zaten polemik, tartışma istemiyorum.