Şikayet etmek sorunu çözmez, buraya yazmak çözmez. Bizler maddi sıkıntı dışında, biraz da alttan pışpışlamak dışında hiçbir şey yapamayız bu dostumuza. Doktor ihtiyacı varsa almalı, uygun görüyorsa almalı. Forumlarda bu gibi konularda bizler geçici şeyler sunarız. Arkadaş bir şeyi kendisi çözmeden maksimum "kahve iç, çay iç" gibi şeyler söyleriz. Ama onu ne kadar tanıyoruz ki? Belki arkadaş çay içince direkt düzelmeyecek, daha çok sinirlenecek. Asla doktorsal bir kafa hastalığı geçirmediyseniz bunu anlayamazsınız. Bu dostumuzun da yaşı küçük, aşağılamaktan öte sorun çözmesini öğretiyorum. O'na, o yardım edebilir

.
Mantıklı düşünen birey her sorunun altında kalkar. Allah ruhen, bedenen sağlığından etmesin kardeşimizi yeterli.
valla hocam ben bu cumlede hıc ıyı nıyet sezmedım erkek ol dıyerek

cok asagılayıcı bı cumle sana gelıpte adam ol deseler nedıyosun dıye bı sorarsın dıye dusunuyorum